Iskolásként anno én is, most pedig gyermekeim is szenvednek a kötelező olvasmányokkal. Nem csak az elolvasásukkal és feldolgozásukkal, de a beszerzésükkel is. Dühítő, amikor a könyvesboltban nem találod meg azt a példányt és antikváriumokba kell keresgélned órákat, hogy kézhez kapd azt a bizonyos könyvet. Sokszor az iskola könyvtára sem tudja őket nagy számban biztosítani és a városi könyvtárakba is egy-egy példány található általában. Nehezíti a folyamatot az is, hogy bár sok könyv mindenhol kötelező olvasmány, rengeteg eltérés van az iskolákban ilyen szempontból és mindenhol más egy kicsit a lista.
Ezért döntöttem úgy, hogy létrehozok egy céget és egy boltot, ahol csak is használtan felvásárolt, vagy újonnan megvett kötelező olvasmányokat fogok árulni. A lehető legtöbb lista alapján fogom összerakni a kínálatot és minél nagyobb készletre próbálok majd szert tenni.
Arról azonban nem volt sok fogalmam, hogy miként alakulnak a cégalapitás költségei és maga az egész folyamat. Miközben erről szóló információk után keresgéltem, rátaláltam a grossoffice.hu oldalra. Ez a cég egy magyar hátterű, magyar irányítású vállalkozás, amely a világ egyik legnevesebb cégminősítő vállalkozása által több éve mindig AA gold minősítést kap. Székhelyszolgáltatással, cégalapítással, valamint cégjegyzéssel foglalkoznak.
A székhelyszolgáltatás számomra még idegen fogalom volt, így annak jobban utána kellett néznem, hogy mit is takar. Lényegében ez azt jelenti, hogy a cégednek a grossoffice.hu csapata egy bejegyzett székhelyet biztosít, ha te nem szeretnéd a saját lakhelyed vagy egyéb saját ingatlanod ilyen célra fordítani. Emellett pedig még sok-sok szolgáltatásban is részesülsz, ha őket és székhelyszolgáltatásukat választod. Ez a csomag ugyanis magában foglalja azt is, hogy a székhelyen az esetleges ellenőrzések miatt titkári szolgálatot biztosítanak neked, valamint a címre érkező levelek és küldemények postai átvételét, elektronikus archiválását, megőrzését, majd annak hozzád való eljuttatását is vállalják. Röviden tömören minden ezzel járó adminisztrációs folyamatot elintéznek helyetted, hogy te valóban csak a cégedre és a munkádra tudj fókuszálni.
Ezt megelőzően azonban a cégalapításban és a cégjegyzésben is segítenek neked. Így sokkal könnyebb lehet, főleg ha egyedül indítasz céget, hiszen így legalább nem mindent egyedül kell végig csinálnod, hanem egy profi csapat fogja a kezed.
Mindenről hosszasan írnak egyébként weboldalukon, így nem maradhatsz kérdések nélkül, de személyesen is minden kérdésedet megválaszolják. A cégalapitás költségei, valamint annak menete is említésre kerül az oldalon és valóban minden a leírtak szerint zajlott. Az egész folyamat nagyon gyors és problémamentes volt és a grossoffice.hu csapatában egy nagyon profi és hozzáértő társaságot ismertem meg.
Már a cég megalapítása után is teljesen elégedett voltam a szolgáltatással, azonban ahogy teltek a hetek és hónapok a székhelyszolgáltatás is hatalmas segítség volt a mindennapjaimban. Mindenkinek tudom ezt ajánlani, ha egy plusz terhet le akar venni a saját válláról és olyan emberekre bízni, akik profin elvégzik helyette. Ha pedig végül a székhelyszolgáltatás mellett döntenél, feltétlen a grossoffice.hu csapatát ajánlom!